این هنر، پارینه است
شماره تماس: 47764 - 021
Close

کیف دوشی زنانه

مشاهده به عنوان
مرتب سازی بر اساس
نمایش در هر صفحه
فیلتر براساس ویژگی ها

کیف دوشی زنانه

یکی از پرکاربرد ترین کیف زنانه کیف دوشی زنانه می‌باشد و دلیل متداول بودن این مدل کیف‌ دوشی زنانه سهولت استفاده از این کیف و کاربردی بودن آن است.شما می تونید این کیف رو به صورت مورب بر روی دوش خود قرار بدین بدون اینکه دستتان را درگیر نگه داشتن کیف کنید. طرح این مدل از کیف‌ها در دهه 1860 میلادی برای اولین بار ارائه شد و بیشترین کاربرد آن ویژه نیروهای سرویس پست بود که در هنگام کار و حمل وسایل عمومی بتوانند آزادانه به فعالیت خود برسند، در مرور زمان این کیف‌ دوشی چرم در میان عموم مردم گسترش یافت و جهت مصرف روزمره و پیاده روی استفاده می‌کنند، یکی از امتیازات این مدل کیف دوشی زنانه که باعث محبوبیت و استفاده رایج آن شده بند بلند کیف‌ها و قابلیت تنظیم آن می‌باشد.

این مزیت مهم علاوه بر اینکه باعث ایجاد تنوع در سایز کیف و کاربرد آن می‌شود عامل بسیار مهمی در ایجاد طرحهای متنوع ویژه مناسبت های مختلف می شود. بطور مثال یک کیف دوشی با اندازه کوچک و بندهایی از جنس زنجیر می‌تواند مناسب برای یک مهمانی و یا مجلس خاص باشد که با ایجاد این طرح از کیف های دوشی برندهای مطرح دنیا نیز به طراحی و تولید این سبک از کیف ها پرداختند.

اکثر کیف‌های دوشی قابلیت تعویض و یا جداسازی بندها را دارند در این مدل از کیف‌ دوشی زنانه یک دسته کوتاه بصورت فلزی و یا چرمی در قسمت بالای کیف نصب می شود که می توان بصورت کیف دستی هم استفاده نمود و یا با قراردادن همان بند بلند بعنوان کیف دوشی استفاده کرد.

در اینجا لیستی از کیف‌های دوشی زنانه چرم و کیف‌های دوشی دخترانه چرم با مناسب‌ترین قیمت‌ها آماده شده است که برای بررسی دقیق‌تر هر کیف به صورت جداگانه عکاسی شده است. شما میتوانید عکس کیف دوشی هر محصول را جداگانه در صفحه‌ی کیف دوشی چرم مورد نظر مشاهده بفرمایید.