این هنر، پارینه است
شماره تماس: 47764 - 021
Close

سیستم کسب درآمد پارینه چرم


با سیستم همکاری در فروش پارینه چرم پول پارو کن...


 

کسب درآمد بدون سرمایه گذاری

در سیستم کسب درآمد در خانه پارینه چرم هرکس در هرجای دنیا می تواند با یک عضویت ساده و کمک به بازاریابی و فروش محصولات پارینه چرم، به ازای خرید هر کاربری که با لینک و کد اختصاصی شما که در اختیار او قرار گرفته است، درصدی از مبلغ پرداختی او به حساب شما واریز می شود. این روش بازاریابی که "افیلیت مارکتینگ" نام دارد، از مهمترین شیوه های کسب درآمد اینترنتی هست که همه می توانند بدون سرمایه گذاری و به راحتی از طریق شبکه های اجتماعی مانند کانال تلگرام، اینستاگرام، واتساپ، وبلاگ یا سایت اینترنتی و سایر شبکه های اجتماعی، یک جریان درآمد آنلاین برای خود ایجاد کنند و توأم با تفریح و سرگرمی نسبت به کسب درآمد با گوشی و ارتقای وضعیت مالی خود بپردازند.

شما با این کار علاوه بر کسب درآمد، هنر بازاریابی و فروش خود را نیز ارتقا می دهید، پس فرصت را غنیمت بشمارید و اقدام کنید.

شما با این کار فقط درآمد کسب اینترنتی نمی کنید بلکه به اشتغال هزاران جوان ایرانی کمک می کنید و هنر چرم ایران را توسعه دهید.

نحوه شروع فعالیت


کسب درآمد اینترنتی برای چه کسانی مناسب است؟

سیستم کسب درآمد با گوشی پارینه چرم برای تمامی اقشار جامعه که برای شروع یک کسب و کار مستقل شرایط لازم را ندارند می تواند منبع درآمد بسیار خوبی باشد. امروزه اغلب افراد در شبکه های اجتماعی حضور دارند و چه بهتر که اوقات فراغت و سرگرمی شان را به وسیله ای برای کسب درآمد تبدیل کنند و توأم با سرگرمی و تفریح درآمد نیز کسب کنند. نوجوانان، جوانان، خانم های خانه دار، شاغل و کارمندان و سایر کسانی که خود دارای مشاغلی هستند، سیستم کسب درآمد پارینه چرم یک فرصت استثنایی است که بدون هرگونه تشریفات در اختیارش قرار می دهد.




شرایط عضویت و نحوه همکاری در سیستم کسب درآمد پارینه چرم

برای عضویت در سیستم کسب درآمد پارینه چرم و کسب درآمد در خانه ، نیاز به هیچ گونه سرمایه گذاری نقدی  نیست و هیچ شرایط از پیش تعیین شده ای وجود ندارد، حتی نیاز به داشتن یک شبکه اجتماعی پر مخاطب هم نیست کافی است که یک وب سایت، وبلاگ، کانال تلگرام یا عضویت در گروه های تلگرامی یا صفحه اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی عضو باشید و با ترغیب و تشوق هر تعداد کاربر به خرید از 2500 مدل محصول پارینه چرم همکاری در فروش را آغاز کرده و از محل خرید آن ها کمیسیون دریافت می کنید.



بدون سرمایه، لذت کسب درآمد جدید را تجربه کنید.
 

حق کمیسیون شما بابت همکاری در فروش پارینه چرم

افرادی که با لینک اختصاصی شما وارد سایت پارینه چرم شده و خرید نمایند به ازای هر خرید قطعی شده 20% از مبلغ خرید آن ها به عنوان حق الزحمه بازاریابی به حسابی که معرفی کرده اید واریز می شود.


تبصره

در مواقعی که سایت جشنواره فروش یا تخفیفات خاصی را برای کالاها اعلام می کند به ازای هر 5 درصد تخفیف،1.5 درصد از کمیسیون همکاران فروش کسر می شود.


مثال

به ازای تخفیف 20 درصدی سایت ،کمیسیون همکار فروش 14 درصد می شود که مبنای محاسبه آن مبلغی است که خریدار بصورت خالص پرداخت می کند.بدیهی است در صورتی که مالیات بر ارزش افزوده از خریدار دریافت شود مبنای محاسبه کمیسیون همکاران فروش پس از کسر 9 مالیات بر ارزش افزوده ازفاکتور نهایی خریدار خواهد بود.

لازم به توضیح است از آنجایی که مشتریان پارینه چرم تا 15 روز می توانند محصول خریداری شده را مرجوع نمایند طبیعتا مبلغ مذکور پس از 15 روز به حساب شما واریز خواهد شد. (لینک اختصاصی پس از قطعی شدن ثبت نام شما در این سیستم توسط پارینه چرم در اختیار شما قرار داده می شود.)



به شما پیشنهاد می کنیم این فرصت استثنایی را از دست ندهید و سریعا کسب درآمد اینترنتی را با عضویت در این سیستم آغاز کنید.





توضیح: بعد از شروع همکاری در فروش ، درصد کمیسیونی که به ازای خرید افراد معرفی شده، به شما تعلق می گیرد، 20 درصد از مبلغ کل پرداختی آن ها می باشد.

مثال: فرد معرفی شده شما یک میلیون تومان (1/000/000 تومان) خرید می کند، پورسانت شما می شود 200/000 تومان

مزیت ها و منافع محصولی که شما معرفی می کنید

1- محصولی که معرفی می کنید جزء صنایع ریشه دار و با اصالت کشورمان بوده و هنر چرم ایران محسوب می شود.

2- کلیه محصولات پارینه چرم از 6 ماه تا 14 ماه ضمانت دارند، ضمانت کفش و پوشاک چرمی 6 ماه و سایر کالاها 14 ماه می باشد.

3- خریدار پس از خرید می تواند تا 15 روز محصول را مرجوع کند که هزینه مرجوعی نیز رایگان است.

4- کد تخفیفی که شما در اختیار مشتریان قرار می دهید مخصوص آن ها بوده و اگر آن ها بطور مستقیم برای خرید به سایت مراجعه کنند باید محصولات را به قیمت درج شده در سایت خریداری کنند.

5- اگر شما بخواهید شخصا از سایت خرید کنید می توانید محصولات را با 20 درصد تخفیف بخرید.

6- اگر شما مایل باشید به جای دریافت حق الزحمه بازاریابی (کمیسیون) به صورت نقد، از محصولات پارینه چرم خریداری کنید 10% تخفیف بیشتر به شما تعلق می گیرد.

 هدیه پارینه چرم برای همکاری در فروش

به پاس شروع همکاری به زودی برای کسانی که در این سیستم ثبت نام می کنند وبینارهای آنلاین روانشناسی فروش به صورت رایگان برگزار می شود.



جهت هرگونه سؤال با شماره تلفن 47764-021 تماس حاصل فرمایید.