این هنر، پارینه است
شماره تماس: 47764 - 021
Close

نکات مهم برای خریدن بوت زمستانی

نکات مهم برای خریدن بوت زمستانی

برای کسانی که در مناطقی زندگی میکنن که زمستون های سردی داره داشتن یک جفت بوت یا نیم بوت برای اینکه پاهاشون رو گرم و خشک نگه دارن الزامی هستش. البته که ظاهر بوت و نیم بوت مهم هست چون که باعث ایجاد حس شیک بودن و اعتماد به نفس میشه ولی یک سری موارد از جمله ضد آب بودن، راحتی، زیره بوت و نیم بوت و …  باید هنگام خرید در نظر گرفته شود. در این مقاله ما تمام نکات مهمی که شما باید هنگام خرید بوت و نیم بوت بهش توجه داشته باشید رو بیان میکنیم.

ویژگی های بوت چرم

1. ضد آب بودن:

دلیل اصلی اینکه انگشت ها و پاهای شما در زمستان سردشون میشه این هست که پا و انگشتان پا به خاطر عایق رطوبتی ضعیف کفش ها  (کفش هایی که از چرم درست نشده اند) که رطوبت رو توی کفش به دام میندازه، خیس میشن. اگر بتونید پاهاتون رو خشک نگه دارید میتونید از کلی از مشکلات کف پا و انگشتای پاتون جلوگیری کنید. بوت و نیم بوت های مردانه و زنانه پارینه چرم میتونن این نیازهای شمارو برآورده کنند.

2. سایز کفش:

مرحله بعدی تعیین سایز مناسب این پاپوش هست. شما باید بوت و نیم بوت هایی را انتخاب کنید که کمی بزرگتر و جادارتر باشند تا بتونید جوراب های زمستانی که معمولا ضخیم تر هستند که باعث میشه پاهاتون گرم بمونه بپوشید به علاوه کمی فضای اضافی برای گردش هوا داشته باشد تا پا عرق نکنه و بوی بدی نگیره.

3. زیره:

هنگام خرید بوت و نیم بوت به زیره آنها دقت کنید. زیره ای خوبه که کفش صاف نباشه و دارای الگوی خاصی کف کفش باشه. این به این دلیل هست که وقتی روی برف یا یخبندان راه میرید سر نخورید و راحت بتونید قدم بردارید. همیشه به ارتفاع پاشنه کفش هم دقت داشته باشید. ارتفاع پاشنه کفش ها باید بین ۲ تا ۴ سانتی متر باشه. اگر کمتر از این مقدار یا بیشتر باشه باعث درد گرفتن کف پا و آسیب رسیدن به پا میشه.یکی از زیره هایی که امروزه خیلی اسمش به گوشتون خورده زیره پی یو هست که میشه گفت زیره خوبی برای کفشتون هست.

نمیدونی کیف و کفش چرمتو چجوری تمیز کنی؟

4. دوام

دوام و ماندگاری بوت و نیم بوت بستگی به نوع استفاده شما داره. اگر روزانه از بوت یا نیم بوت خود استفاده کنید زیره این پاپوش ها ساییده و صاف میشن و یکی از مزیت های اصلی خودشون رو از دست میدن که همون ضد لغزش بودن هست. در واقع هر موقع دیدید که ظاهر بوت یا نیم بوت شما خراب شده و دیگه عایق خوبی در برابر آب نیست باید بگم که وقت خریدن یک جفت بوت جدید رسیده.

5. رنگ

مورد دیگه ای که باید بهش توجه داشته باشید رنگ بوت و نیم بوتی هست که انتخاب میکنید. رنگ هایی مثل مشکی و قهوه ای مناسب ترین رنگ هایی هستن که می تونید برای خودتون بردارید چون که شما امکان ست کردن این ۲ رنگ رو با طیف گسترده ای از رنگ های دیگه دارید و عملا دستتون بازتر میشه برای ست کردن کفش های جدیدتون لباس هاتون.

6. زیبایی

برای اینکه استایلتون با پوشیدن یک بوت یا نیم بوت جذابتر بشه باید لبه شلوار شما با قسمت بالای بوت مماس باشه یا در بهترین حالت 1 یا 2 سانتی متر با آن فاصله داشته باشه.

همیشه این رو هم در نظر داشته باشید هرچقدرم که یک بوت از نظر شما رسمی باشه به هیچ عنوان نباید از اون در استایل رسمی استفاده کنید .

بوت ها و نیم بوت ها با انواع رویه مناسب ترین کفش برای ست کردن با لباس های اسپرت زمستونیتون هستن. اگر به دنبال یه استایل جذاب هستین بوت های خود را با شلوار جین ست کنید.

اگر به دنبال خرید یک بوت برای ست شدن با همه لباس های خود هستید می توانید بوت جیر را انتخاب کنید.

انواع بوت و نیم بوت ها

بوت بلند تا زانو

این نوع بوت باعث کشیده تر شدن پا ها می شه و زیبانی استایلتونو چند برابر می کنه.برای اینکه این بوت با همه لباساتون ست بشه می تونید رنگ مشکی اون رو بخرید.این بوت ها بیشترین قسمت از استایلتونو به خودشون اختصاص میدن پس در هنگام خریدشون حسابی دقت کنید.

این نوع بوت ها معمولا در کنار لباس ها و دامن های کوتاه استفاده می شن.

نیم بوت یا بوتی

این نوع نیم بوت ها معمولا تا بالای مچ پا هستن و بیشتر برای استایل های پاییزه استفاده می شن.نیم بوت های چه مردانه و چه زنانه می تونن پاشنه دار و بدون پاشنه باشن.

این نیم بوت ها معمولا با شلوار های چین و پیراهن ست می شن.

نیم بوت یا بوتی

نیم بوت چلسی

اگر به دنبال خرید یه نیم بوت عالی هستین که پاتون داخلش راحت باشه و تو راه رفتن طولانی اذیت نشین بهترین گزینه نیم بوت چلسیه.این نوع نیم بوت به دلیل داشتن کش نرم در دو طرف ساق خیلی راحت به پا می رن و همین دلیل کافیه تا نظر خیلیا رو به خودش جلب کمه از دیگر زیبایی های اون میشه به پاشنه 1 یا 2 سانتی اون اشاره کرد که زیبایی کار و زیاد می کنه.

این نیم بوت با همه لباس ها ست میشه به شرطی که لباس یا شلوارتون مانع دیده شدن ساق اون نشه.

نیم بوت چلسی

بوت رزمی

این بوت ها که با نام کمبت هم شناخته می شن ارتفاعی میان بوت و نیم بوت دارن .نوع بسته شدن این بوت ها با بند است که می تونه ظاهر شما را قدرتمندتر نشون بده.این نوع بوت از دوام بالایی برخوردار است و با هر استایلی ست می شود.بهتر است شلواری که برای ست کردن با این بوت می خرید جذب باشه.

بوت رزمی

بوت پاشنه یکسره

همونطور که از اسم این مدل بوت مشخصه دارای یک لژ یا پاشنه یکسره و بلند است که همین پاشنه باعث سخت راه رفتن با اون میشه و استفاده از اون در روز های بارونی و برفی توصیه نمیشه.اما شما می تونید این سختی رو به جون بخرید تا قدتونو بلندتر و اندامتونو کشیده تر نشون بدین.

بوت های بارانی

این بوت ها مخصوص روزهای بارونی طراحی شده و شما بعد از رفتن تو گل می تونید به راحتی بوت های خودتونو تمیز کنید.این نوع بوت ها بر خلاف مدل های دیگه دارای رنگ های زیاد جذابی هستن که می تونید مطابق سلیقتون هر رنگی که خواستین بخرین.

بوت های اسب دوانی

این بوت ها تماما چرم و معمولا به رنگ مشکی هستن .این بوت ها اغلب انتخاب مناسبی برای اسب سواران هستن.این بوت ها می تونن یک یا دو سگک هم داشته باشن.این بوت ها حتما باید با شلوار های جذب استفاده بشن.


در صورتی که مقالات ما برای شما مفید واقع شده است، می توانید آن را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید در ضمن با قرار دادن موضوعات پیشنهادی خود در بخش نظرات کاربران می توانید ما را در تولید محتوایی که برای شما عزیزان موثر باشد، یاری فرمایید.

ثبت دیدگاه