این هنر، پارینه است
شماره تماس: 47764 - 021
Close

پذیرش نمایندگی

فروشگاه اینترنتی پارینه چرم

این هنر، پارینه است 

برند پارینه چرم یکی از برند های هلدینگ کهن چرم پویا می باشد.

طی 15 سال گذشته قلمرو فعالیت برند پارینه چرم، طراحی و تولید انواع محصولات چرم، اعم از کیف چرم اداری مردانه، کیف چرم دوشی مردانه، کیف کتی چرم مردانه، کیف پول چرمی، کیف جیبی چرمی، کیف کمری، علی الخصوص ست چرمی مردانه و زنانه و دستبندهای متنوع بوده که مشغول تأمین هدایای چرمی شرکت ها، سازمان ها و نهادهای دولتی و خصوصی بوده که در اصطلاح عامه به آن هدایای تبلیغاتی می گویند.

محصولات تولیدی این برند دارای تنوع بسیار زیادی می باشد و به لحاظ تعداد و تنوع بسته بندی علی الخصوص طراحی انواع ست چرم مردانه و زنانه مورد استقبال گسترده شرکت ها و سازمان ها واقع شده است و طی 15 سال افتخار خدمتگزاری به هزاران شرکت ایرانی را در کارنامه دارد و از آنجاییکه محصولات این شرکت به صورت هدیه به سازمان ها و مشتریان شرکت ها داده می شود در نتیجه انبوهی از مردم عزیز و شریف کشورمان که محصولات چرمی این برند را دریافت کرده بودند به طور مرتب با دفتر مرکزی شرکت کهن چرم پویا تماس می گرفتند و خواهان خرید شخصی بودند و به دلیل اینکه شرکت هیچ برنامه ای برای خرده فروشی نداشت، همواره از این عزیزان عذرخواهی می کرد.

اما اصرار فراوان انبوه کسانی که با محصولات برند پارینه چرم آشنا شده بودند موجب شد تا مدیران شرکت تصمیم بگیرند برای رفع نیاز کیف و کفش این عزیزان موضوع توسعه خرده فروشی کیف و کفش را بطور جدی بررسی نمایند، و طی مطالعه گسترده بازار خرده فروشی کیف و کفش مردانه و زنانه در ایران به این نتیجه رسیدند که در بخش کفش چرم مردانه و زنانه خلأ بسیار بزرگی وجود دارد و طیف عظیمی از هموطنانمان که خواهان خرید محصولات چرم با کیفیت و قیمت مناسب هستند با دو مشکل بزرگ روبرو هستند.

اولاً فقدان برندی که به آن اعتماد و اطمینان داشته باشند و دوماً قیمت نامناسب کفش و کیف. در واقع مردم نیازمند محصولات با کیفیتی هستند که قیمت آن نیز متناسب با درآمد آنها باشد. در نهایت و با توجه به گستردگی بازار کیف و کفش مردانه و زنانه، تصمیم گرفته شد در مرحله اول، توسعه خرده فروشی محصولات چرم زنانه و مردانه اعم از کیف و کفش زنانه ومردانه، کمربند چرم زنانه و مردانه و سایر محصولات سراجی از قبیل ساک مسافرتی، کیف لپ تاپ، چمدان، ساک ورزشی و کیف دانشجویی در برنامه قرار بگیرد.

بنابراین برای سهولت دسترسی این عزیزان به محصولات در اقصی نقاط ایران و دنیا تصمیم گرفته شد، ابتدا فروشگاه اینترنتی کیف و کفش پارینه چرم با دامنه parinecharm.com راه اندازی شود و در مرحله دوم: پذیرش نمایندگی اینترنتی و نمایندگی فروش فروشگاهی درسراسر ایران اقدام شود.

به دلیل عدم وجود برند جامع و فراگیر در زمینه کیف، کفش، ،پوشاک چرم ،ساک و چمدان در ایران از یک طرف و برنامه ریزی تبلیغات گسترده برای برند پارینه چرم و ایجاد شبکه بزرگ فروشگاه های زنجیره ای  پارینه چرم، از طرف دیگر، پیش بینی می شود این امر مورد استقبال فراوان مردم  ایران قرار بگیرد.

برای کسانی که به دنبال سرمایه گذاری سودآور و بدون ریسک هستند اخذ نمایندگی برند پارینه چرم یک فرصت استثنایی است. مدیران برند پارینه چرم با علم و اطلاع و اشراف کامل به شرایط بازار محصولات چرمی در ایران و با برنامه ریزی گسترده جهت برندینگ، بازاریابی، تبلیغات و بازارسازی، همواره پشتیبان نمایندگان پارینه چرم خواهند بود.

به بیان دیگر پارینه چرم در صدد فروش محصول به نمایندگان خود نیست بلکه قصد دارد با نمایندگان خود به مشتریان، جنس بفروشد. یا بهتراست بگوییم ما و نمایندگانمان در یک کشتی نشسته ایم و سرنوشت مان به هم گره خورده است. و هدف مشترکمان موفقیت و کسب روزی حلال از طریق رفع نیاز هموطنانمان به محصولات چرمی با کیفیت ایرانی و با قیمت مناسب است.

نماینده پارینه چرم، سفیربرند پارینه چرم است که استوارنامه خود را از مشتریان دریافت میکند.

دریافت نمایندگی برند پارینه چرم چه منافعی دارد؟

۱-برند پارینه چرم برای رفع نگرانی شما نماینده عزیز به عنوان فروشنده و مردم گرانقدر ایران به عنوان خریدار، محصولات خود را از ۶ ماه تا ۱ سال گارانتی می نماید، و موارد گارانتی شده بدون سوال بوده و وظیفه ما عذر خواهی از مشتریان و رفع نقص محصولات فروخته شده می باشد که توضیح کامل موارد گارانتی در بخش ضمانتنامه سایت توضیح داده شده است.

۲- تنوع گسترده محصولات و سبد کامل نیازهای خانم ها و آقایان به محصولات چرمی و تنوع بسته بندی و با طراحی زیبا و از جمله ستهای چرمی هدیه، مناسب برای مناسبتهایی مانند روز معلم، روز زن، روز مادر، تولد، سالگرد ازدواج و هدایای تبلیغاتی برای مشتریان شرکتها ، که به مناسبتهای مختلف و در تعداد زیاد تهیه می کنند، در شهرهای داری نمایندگی از طریق نمایندگان انجام می شود.

۳- کالای فروخته شده تا ۱۵ روز با احترام پس گرفته می شود. 

یکی از معضلات و مشکلاتی که مشتریان ایرانی را به هنگام خرید محصول، آزار می دهد پس نگرفتن محصول فروخته شده پس از خرید است. که این عمل کاری بس غیر انسانی و برخلاف قانون و اخلاق حرفه ای است. که در نهایت منجر به تنفر و روی گردانی مشتریان از فروشنده و برند شده و شاید خریدار ناراضی داغ دیدار مجدد را تا ابد بر دل فروشنده بی انصاف و ناآگاه بگذارد.

عاقبت و نتیجه عمل چنین فروشندگانی جز ورشکستگی و نابودی نخواهد بود. برند پارینه چرم  با دیدگاه انسانی و حرفه ای به مشتریان و روش کاسبی اعلام می نماید که:

(آسوده خاطر خرید کنید کالای فروخته شده تا ۱۵ روز با احترام پس گرفته میشود)

این یک شعار نیست بلکه وظیفه ماست که به صورت یک تابلو در تمامی نمایندگیهای پارینه چرم در معرض دید مشتریان عزیز قرار خواهد گرفت.

۴-آموزش رایگان پرسنل نمایندگیها شامل: روانشناسی فروش، روانشناسی ارتباطات موثر با مشتریان، مشتری مداری و مشتری نوازی، تبدیل مشتریان ناراضی و شاکی به مشتریان دایمی، هوش هیجانی و غیره.

۵- تجزیه و تحلیل مستمر فروش، تک تک نمایندگی های پارینه چرم بطور جداگانه توسط واحد توسعه مشتریان پارینه چرم در شهرهای مختلف و ارایه راهکارهای فروش موفق.

۶-برگزاری سمینارها و تورهای سالیانه هم اندیشی نمایندگان پارینه چرم و بررسی مشکلات و دریافت نظرات نمایندگان محترم.

۷-معرفی نمایندگان مشتری مدار و منتخب در سایت پارینه چرم با نظر سنجی و انتخاب مشتریان پارینه چرم.

۸-اعزام نمایندگان موفق و منتخب به سفرهای تفریحی داخلی و خارجی و نمایشگاه های خارجی.

۹- اعطای جوایز ویژه سالیانه به نمایندگانی که فروش بیشتری داشته باشند.

۱۰-اعطای تخفیف های تجاری به نمایندگانی که از سقف فروش تعیین شده عبور کنند.

به شما پیشنهاد می کنیم اگر شرایط دریافت نمایندگی پارینه چرم را دارید، درنگ نکنید و فرصت را ازدست ندهید.

شما با دریافت نمایندگی برند پارینه چرم و عضویت در خانواده حرفه ای پارینه چرم، به توسعه صنعت اصیل و بالنده چرم ایران کمک می کنید و هزاران جوان ایرانی را به سرکار می فرستید وهمچنین با خدمت به مردم، درآمد حلال و فراوان کسب می کنید.انشاالله

فرصتی که شاید یکبار در زندگی  به سراغ شما بیاید.

محصولات برند پارینه چرم:

  1. کفش چرم طبیعی مردانه(کفش چرم مردانه مجلسی ،کفش طبی مردانه چرم،کفش اسپرت چرم مردانه ،کفش کالج مردانه چرم،صندل چرمی مردانه)
  2. کیف چرم طبیعی مردانه
  3. ست چرم مردانه
  4. کیف کتی مردانه
  5. کیف جیبی مردانه
  6. کیف اداری مردانه
  7. کیف کمری مردانه
  8. کیف دوشی مردانه
  9. کیف مدارک مردانه
  10. کفش زنانه مجلسی چرم طبیعی
  11. کفش طبی زنانه چرم طبیعی
  12. کفش زنانه اسپرت چرم طبیعی
  13. صندل چرم طبیعی زنانه
  14. کیف پاسپورت 
  15. کمربند چرم طبیعی مردانه
  16. هدایای تبلیغاتی چرمی
  17. هدایای تبلیغاتی
  18. کیف تبلیغاتی
  19. کیف همایش و سمینار

شرایط دریافت نمایندگی و خرید کالا از پارینه چرم:

1-نمایندگی انحصاری

2-نمایندگی مجاز

3-خرید آزاد

 نمایندگی انحصاری:

  •  حسن شهرت و خوش نام بودن متقاضی
  •  حداقل متراژ ملک با سند تجاری در مراکز استان ها برای هر دو محصول (زنانه و مردانه)60 مترمربع
  •  حداقل متراژبرای یکی از محصولات (زنانه یا مردانه) 20 متر مربع با حداقل 10 متر انبار
  •  نماینده فقط مجاز به فروش محصولات برند پارینه چرم می باشد.
  •  فروشگاه های استیجاری اگر اجاره نامه با اعتبار 3 سال قرار داد با مالک داشته باشند مورد قبول است.
  •  جهت تضمین، از کسانی که دارای فروشگاه استیجاری هستند به مبلغ 300 تا 500 میلیون تومان وثیقه ملکی در رهن شرکت دریافت می شود.
  •  برای کسانی که مالک مغازه هستند، سفته یا چک دریافت می شود. 
  • هزینه اجرای دکوراسیون و تابلو به عهده نماینده می باشد.

 نحوه خرید کالا

1- کالا توسط پارینه چرم تأمین می گردد. 

2-دفعه اول خرید نقدی انجام میشود و دفعات بعدی بخشی از خرید نقدی و بخشی نیز به صورت اعتباری انجام میشود.

3-هزینه نرم افزار حسابداری و تجهیزات کامپیوتری به عهده نماینده میباشد

نمایندگی مجاز:

  • در نمایندگی مجاز حداقل یک سوم از ویترین فروشگاه باید به محصولات پارینه Parine اختصاص داده شود.
  • نمایندگی انحصاری فقط با قیمت مصوب و اعلام شده از طرف پارینه Parine محصولات را به فروش میرساند.
  • در صورتی که فروشگاه اجاره ای باشد خرید فقط به صورت نقدی انجام میشود.
  • در صورت داشتن مالکیت فروشگاه ، در خرید اول بصورت نقد و در خریدهای بعدی طبق شرایط توافق شده درصدی ازفروش به صورت اعتباری انجام میشود.
  • جهت معرفی برند در نمایندگی مجاز پوستر با نام پارینه Parine از طرف شرکت طبق طرح مصوب به نمایندگی داده میشود.

فروش آزاد:

  • در شهرهایی که پارینه دارای نمایندگی نباشد کلیه فروشندگان کیف و کفش ، شرکت ها و تعاونی ها میتوانند محصولات پارینه Parine را فقط به صورت نقدی خریداری کنند.

 توضیح:

1-از متقاضیان اخذ نمایندگی مبلغی تحت عنوان ورودیه به شبکه فروشگاه های زنجیره ای پارینه چرم دریافت خواهد شد که 50 نفر اول از پرداخت این مبلغ معاف می باشند. 

2-کسانی که به صورت نقدی خرید می نمایند نیازی به ضمانتنامه و وثیقه ملکی نمی باشد.

3-مغازه های با متراژ بالاتر در اولویت قرار دارند.

4-درشهرهای بزرگ به چندین نفر نمایندگی داده می شود.

5-درشهرهای کم جمعیت، اگر متراژ مغازه کوچک باشد به دو نفر یا بیشتر نمایندگی داده می شود.

6-موقعیت مکانی مغازه در اولویت پذیرش نمایندگی می باشد.

7-برای مغازه هایی که درموقعیت های استثنایی قرار دارند محدودیت حداقل متراژ قابل بررسی است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با دفتر مرکزی تماس حاصل فرمایید:

(30 خط) 47764-021   

021-66740740

021-66700500