این هنر، پارینه است
شماره تماس: 47764 - 021
Close

شرایط ضمانت محصولات

1. خدمات گارانتی :

کلیه کیف ها و کمربند های چرمی فروشگاه اینترنتی پارینه چرم به مدت 14 ماه و کلیه کفش های چرم، دستبندهای چرم و پوشاک چرمی به مدت 6 ماه با ارائه کارت ضمانت شامل ضمانت تعمیر رایگان می باشد.
از مشتریان گرامی تقاضا می شود در نگهداری کارت ضمانت کوشا باشند، ارائه خدمات گارانتی صرفاٌ با ارائه کارت گارانتی امکان پذیر خواهد بود. 
فروشگاه اینترنتی پارینه چرم متعهد است بدون سوال و رایگان نسبت به رفع عیب، اقدام نماید.

'garantee

موارد ذیل شامل گارانتی می باشد:

شکسته شدن قفل، دسته و جا دسته ، پاره شدن بند ، خراب شدن زیپ و سر زیپ ، شکافته شدن دوخت، شکسته شدن یا جدا شدن زیره کفش

موارد ذیل شامل گارانتی نمی باشد:

- سوختگی، پارگی، تغییر رنگ، رنگ رفتگی ،تغییر شکل ظاهری، لکه چربی و جوهر، مواد شیمیایی، تماس مستقیم با آب و استفاده نادرست از کالا که به تشخیص کارشناسان شرکت شامل گارانتی نمی باشد.

- زیره های کفش رسمی و کلاسیک فقط مناسب برای راه رفتن بر روی کاشی، سرامیک و آسفالت خیابان می باشد و به هیچ وجه مناسب جاهای خاک، گل و شن و سنگ نمی باشد. در صورت عدم رعایت از گارانتی خارج می شود.

- از تماس مستقیم محصولات با آب و شستن آن و استفاده از مواد شیمیایی از قبیل الکل و ... برای پاک کردن آن به شدت پرهیز نمایید.

2. خدمات پس از فروش:

محصولات پارینه چرم به غیراز کفش پس از مدت اتمام گارانتی تا زمانی که کالا مصرف می شود، با توجه به راهنمایی های زیر و ضوابط مربوطه مسئول خدمات پس از فروش (تعمیرات با اخذ هزینه) می باشد.
کالاهای تهیه شده از چرم پولاپ و روستیک (چرمی که دباغی آن با مواد کاملاٌ گیاهی صورت گرفته است) به دلیل ماهیت رنگرزی، امکان فینیش مجدد ندارد. این چرم ها از اصالت بالایی برخوردار می باشند و با توجه به اینکه در رنگرزی این چرم ها از رزین استفاده نشده لذا سطح آن ها در مقابل مواد روغنی و چرب آسیب پذیر است لذا لازم است در نگهداری آنها دقت کافی بعمل آید.


در صورت وجود هرگونه سؤال در رابطه با گارانتی و خدمات پس از فروش، لطفاً با شماره تلفن های 47764-021 تماس حاصل فرمایید.