این هنر، پارینه است
شماره تماس: 47764 - 021
Close

کفش چرم مردانه

مشاهده به عنوان
مرتب سازی بر اساس
نمایش در هر صفحه
فیلتر براساس ویژگی ها

انواع کفش مردانه

  1. کفش کلاسیک مردانه


    یکی از متداول ترین سبک کفش مردانه آقایان کفش کلاسیک هست که بطور معمول تمام آقایان از این سبک مدل استقبال میکنن و جایگاه ویژه ای در پوشش مردان داره .کفش کلاسیک بطور معمول ویژه مراسم رسمی و پوشش کت و شلوار هستش که به دلیل محبوبیت زیاد این سبک در طی سالیان متوالی طراحان کفش مدل های زیادی روی آن طراحی و اجرا کردن. توی این قسمت مدل های متنوعی از کفش کلاسیک مردانه را جهت آشنایی به شما عزیزان معرفی میکنیم.


      • کفش آکسفورد (oxford)


    یکی از رسمی ترین کفش های کلاسیک مردانه کفش های آکسفورد هستش که در بین آقایان دارای محبوبیت زیادی می باشد و در مراسم رسمی همراه با کت و شلوار استفاده میشه. استفاده کردن از این کفش مردانه در بین دانشجویان دانشگاه آکسفورد باعث محبوبیت و رواج آن دربین مردم شد. در گذشته زیره تمامی کفش های آکسفورد از جنس چرم خام بوده که به دلیل قابلیت جذب رطوبت بالا و امکان گردش هوا بسیار مورد استقبال قرار می گرفت ولی به مرور زمان به دلیل داشتن وزن و قیمت بالا نسبت به دیگر زیره ها درصدی از طرفداران خود را ازدست داده و در حال حاضر از زیره های پی یو نیز در این کفش مردانه استفاده میشه .یکی از ویژگیهای این مدل ساده بودن طرح رویه کفش همراه با بند ظریف آن می باشد که در انتهای محل قرار گرفتن بندها به رویه کفش دوخته میشود .کفش مردانه آکسفورد جزء کفش هایی است که در هر مراسم رسمی میتوان از آن استفاده کرد از جمله مصاحبه های شغلی و جشن های رسمی و جلسات کاری. طرح قالب این کفش مردانه در قسمت سرپنجه در دو مدل گرد پهن و باریک نوک تیز وجود دارد که با توجه به فرم پا و سلیقه شخصی میتونه مورد استفاده قرار بگیره.

    کفش آکسفورد



      • کفش بروژ یا بروگ (brogue)

    یکی دیگه از مدل های رایج در کفش چرم کلاسیک مردانه کفش های بروژ هست که با نام هشت ترک و یا شش ترک دربین عموم آقایان معروف می باشد و توی قالب و زیره شباهت زیادی با کفش های آکسفورد دارد. تفاوت این دو مدل با هم در برش قطعات رویه و نوع دوخت در این مدل هست. مدل این کفش مردانه چرم برگرفته از معنای لاتین آن به معنای تزیینات با سوراخهای درشت و ریز و دوخت تزیینی می باشد. در سال های اخیر بر روی این مدل از زیره های پی یو که فرم اسپرت به خود میگیرد هم استفاده میشه که در این سبک از بروژ یا هشت ترک میتوان از پوشش اسپرت هم استفاده کرد و این تفاوت باعث شده که نسبت به کفش چرم آکسفورد رسمیت کمتری پیدا کند کفش های بروژ توی چهار طرح به طور معمول وجود دارد که در مدل ساده آن فقط در قسمت سرپنجه طرح سوراخ وجود دارد ؛در مدل نیم بروژ در قسمت سر پنجه و پشت کفش طرح سوراخ زده میشه ؛در مدل دیگر کفش بروژ در قسمت سر پنجه خطوط منحنی شبیه به حرف m طراحی شده و بر روی این خط طرح سوراخ و دوخت زده میشه ؛در مدل دیگه ای از بروژ خط منحنی در قسمت سرپنجه تا انتهای کفش چرم در قسمت پشتی هم امتداد پیدا میکنه.

    کفش بروژ



      • کفش دربی (derby یا bluchers)

    مدل دیگه ای که در دسته کفش های کلاسیک مردانه قرار گرفته و به عنوان کفش مردانه رسمی استفاده میشه کفش دربی است که به عنوان کفش چرم برت نیز شناخته میشود. این مدل کفش مردانه شباهت زیادی به مدل کفش آکسفورد داشته و در بین آقایان طرفداران خاص خود را دارد. تفاوت ویژه آن با کفش آکسفورد در قسمت رویه کفش و محل بسته شدن بند روی کفش چرم هستش که به صورت قسمت برش خورده جداگانه بر روی رویه کفش متصل شده و دوخت میشه و جزء مزایای کفش دربی می باشد. این نوع اتصال باعث باز شدن کامل قسمت رویه کفش در هنگام استفاده از آن میشه و به همین دلیل میتونیم کفش دربی را جزء کفش های مردانه راحت به شمار بیاریم . کفش چرم دربی در دهه 1800 برای اولین بار طراحی شد که دلیل آن وجود پاهای بزرگ و رویه دار در بین آقایان بود و استفاده از کفش های رسمی آکسفورد راحتی مطلوب را نداشته و طراح این کفش با تغییر در قسمت رویه کفش و باز شدن کامل فضای بند این کفش را به عنوان کفش مردانه رسمی راحتی در بین کفشهای کلاسیک معرفی کرد. کفش های دربی بطور معمول با کت و شلوار رسمی استفاده ولی با ظاهر ساده ای که دارد میتونن توی استایل اسپرت و با یک شلوار جین هم مورد استفاده قرار بگیرن.

    کفش دربی



      • کفش سگک دار (monk straps)


    کفش مردانه سگک دار یکی دیگر از کفش های گروه کلاسیک میباشد که مهمترین مشخصه آن نصب قلاب یا سگک بصورت یک تسمه یا دو تسمه در روی رویه کفش است .این سبک از کفش مردانه طرفداران خاص خود را دارد و در بین کفش های چرم کلاسیک جزء کفش هایی هست که گروه خاصی از آقایان استفاده میکنند و ویژه کسانی است که میخوان استایل منحصر به فردی را داشته باشن. نکته قابل توجه برای آقایان در استفاده از این مدل کفش چرم مردانه نحوه ست کردن این کفش با لباس میباشد که حتما باید به رنگ سگک یا قلاب کفش دقت داشته باشن. معمولا در هنگام پوشیدن رنگ قلاب یا سگک این کفش چرم مردانه را با رنگ سگک کمربند و دکمه سر دست و ساعت مچی ست میکنند. قالب کفش های سگک دار در دو طرح سرپنجه نوک تیز یا گرد هستش که با توجه به فرم پا و سلیقه شخصی می توان انتخاب کرد و معمولا در لباس های رسمی کت و شلوار از قالب نوک تیز آن به خاطر کشیده بودن و بیشتر نمایان شدن سگک ها استفاده میشه. کفش های سگک دار در دهه 1900 طراحی شده و وارد بازار شدند که طبق نظریه های ثبت شده در ابتدا نوعی صندل بوده اند که بدلیل راحتی و استفاده زیاد آقایان طراحی کفش آن نیز انجام شد و مورد استقبال قرار گرفت.

    کفش سکگ دار



      • کفش لوفر (loafers)

    کفش های لوفر نیز جزء دسته کفش های کلاسیک هستن که با توجه به طرح این کفش مردانه میتونن جزء پوشش رسمی و یا غیر رسمی محسوب بشن .در سالهای اخیر طراحان صنعت مد و لباس این سبک از کفش چرم مردانه را با کت و شلوار رسمی نیز رواج داده اند به همین دلیل میتونیم جزء کفش های کلاسیک رسمی از آنها نام ببریم. نکته قابل توجه در کفشهای لوفر تغییر نام این کفش به کفش کالج هست که اولین بار بدلیل استقبال و استفاده زیاد این کفش مردانه در بین دانشجویان به خاطر راحت بودن و پاشنه تخت آن متداول شد و به مرور زمان با نام کالج جایگاه ویژه ای در کفش های آقایان پیدا کرد .کفش کالج مردانه هیچگونه بندی نداشته و به دلیل ارتفاع کوتاه آن که تا مچ پا می باشد در حالت های ایستاده هم به راحتی قابل استفاده می باشد. کفش کالج مردانه دارای تنوع مدل زیادی می باشد که رایج ترین آن کالج طرح انگلیسی هست که دوخت دندانه دار دور رویه کفش مهمترین ویژگی آن می باشد و بطور معمول از جنس چرم جیر تهیه میشه. نمونه دیگری از بهترین و رایج ترین کفش کالج کفش کالج ایتالیایی میباشد که در دهه 1950 توسط طراح ایتالیایی برای موقعیت های رسمی طراحی شد و مهم ترین مشخصه آن قرار گرفتن یک سگک فلزی در جلوی رویه کفش هست.


    کفش کالج مردانه

    کفش لوفر یا کالج



  2. کفش روزمره مردانه


    یکی از مهم ترین گروه مصرفی کفش مردانه ؛ کفش های روزمره می باشد که با نام های کفش های راحتی و کفش های طبی هم شناخته می شوند. دلیل اهمیت این گروه مصرفی استفاده در ساعات طولانی مدت از این کفش هاست. کفش روزمره چرمی یکی از بهترین جنس هاست که دارای کیفیت ؛ دوام و انعطاف پذیری مناسبی در قسمت رویه و زیره میباشد.یکی دیگه از عوامل مهم در کفش روزمره پاشنه کفش است که باید کاملا مناسب و ایده آل باشد. پاشنه این کفش چرم مردانه در صورتی که کاملا صاف باشه باعث خستگی پا درهنگام راه رفتن میشه عامل مهم دیگه ای در کفش روزمره، کفی کفش هست که باید کاملا نرم و دارای ضخامت مناسب باشه وزن در کفش های روزمره بسیار مهم است، اگر کفش دارای وزن بالایی بوده و سنگین باشه در طول روز باعث خستگی پا میشه. سایز در کفش های روزمره نیز بسیار مهم است به دلیل استفاده در زمانهای طولانی در صورتی که کفش بزرگتر باشه در هنگام راه رفتن در پای ما می غلطد و در صورتی که تنگ باشه نوک انگشتان پا را میزنه و باعث عدم راحتی شخص میشود به همین دلیل حتما این کفش مردانه باید کاملا سایز پا شود. بسیاری از آقایان که در طول روز مسافت های طولانی را پیاده روی میکنن یا ساعات زیادی را در موقعیت های معمول مانند محیط های دانشگاهی و یا محیط های کاری میگذرونن داشتن یک کفش راحتی روزمره بسیار واجب و ضروری هست در این جا جهت آشنایی شما عزیزان به چند گروه از کفشهای روزمره اشاره خواهیم کرد
    کفش روزمره مردانه



      • کفش روزمره بی بند


    یکی از متداول ترین کفش های روزمره ؛ مدل های بی بند می باشد در این مدل کفش چرم مردانه رویه کفش به صورت یکسره می باشد و در طرفین کفش کش دوخته میشه. وجود کش در کناره های این کفش مردانه یکی از مهم ترین دلایل راحتی این سبک از کفش چرم در هنگام پوشیدن است. یکی دیگه از مشخصات راحتی این مدل از کفش چرم مردانه وجود زیره سبک از جنس پی یو می باشد که باعث نرمی و راحتی کفش می باشد .کفی در این مدل از کفش مردانه بصورت یکسره چرم با ضخامت مناسب قرار میگیره تا در هنگام راه رفتن فشار یکسانی را بر روی کف پا داشته باشد.
    کفش روزمره بی بند

      • کفش روزمره بند دار


    مدل دیگه ای که در کفش های روزمره طرفداران ویژه ای دارد کفش های بندی است این سبک از کفش چرم مردانه دارای راحتی مطلوب تری هست و دلیل آن باز بودن قسمت رویه کفش مردانه و ایجاد فضای باز در قسمت رویه کفش است. این مدل از کفش مردانه معمولا به دلیل داشتن قالب پهن و گرد دارای راحتی خاصی بوده و برای افرادی که در قسمت رویه پا حالت گوشتی و برجستگی دارند و سایز پاهای آنها بزرگ است بسیار مناسب می باشد. زیره این کفش ها معمولا از جنس پی یو بوده که به راحتی و سبکی این مدل از کفش چرم مردانه کمک میکند.

    کفش روزمره بند دار



      • کفش ورزشی


    یکی دیگر از مدلهای کفش های روزمره ؛ کفش ورزشی است این نوع از کفش مردانه به دلیل سبکی و راحتی و همچنین متنوع بودن مدل و رنگ بندی طرفداران زیادی را در بین آقایان دارد و برای استفاده روزمره کاربرد زیادی دارد. این سبک از کفش مردانه روزمره مخصوص لباس های اسپرت می باشد و برای مکان های اداری و رسمی قابل استفاده نیست. کفش مردانه ورزشی معمولا دارای زیره های پی یو می باشد که عامل مهمی در سبکی و راحتی و انعطاف پذیری کفش در هنگام راه رفتن است. در قسمت رویه این کفش مردانه راحتی معمولا زبانه بلند همراه با بند و یا چسب روی پا را تنظیم میکند که در هر شخص پوشنده با توجه به فرم و استخوان بندی پا میتواند به راحتی این کفش مردانه کمک میکند .

    کفش ورزشی



  3. کفش اسپرت مردانه


    یکی از پرطرفدار ترین گروه کفش های مردانه کفش اسپرت هستش که به دلیل طرفداران زیادی که در جامعه داره توسط برند ها و شرکتهای زیادی تولید میشه .این گروه از کفش مردانه با توجه به تغییرات زیاد مد و نوع پوشش آقایان همیشه محبوبیت خود را در بین گروههای مختلف کفش چرم مردانه حفظ کرده. کفش اسپرت چرم مردانه معمولا برای کسانی که به دلیل پا درد و کمر درد پیاده روی های طولانی می توانند انجام دهند بسیار راحت و مناسب هست. کفش مردانه اسپرت معمولا برای ست شدن با لباسهای اسپرت و رنگی بسیار مناسب هست. از دیگر ویژگی های کفش اسپرت مردانه راحت تر و سریع تر تمیز شدن این کفش ها به نسبت دیگر گروه کفش های مردانه میباشد و همچنین تنوع زیاد آن در طرح و رنگ های گوناگون میتواند انتخاب را برای همه سلایق آقایان آسانتر کند ؛ این در صورتی است که معمولا کفش مردانه رسمی دارای طیف رنگی کمتری هست. کفش اسپرت معمولا دارای زبانه بزرگی بر روی پا میباشد که به راحتی کفش در هنگام پوشیدن و راه رفتن کمک میکند در اینجا انواع مختلف از گروه کفش اسپرت را جهت آشنایی علاقمندان به این گروه از کفش مردانه معرفی میکنیم.

    کفش اسپرت مردانه



      • کفش اسپرت اسنیکر


    اسنیکر در لغت به معنای پاورچین و بدون صدا راه رفتن است ؛ کفش های اسپرتی که هنگام راه رفتن هیچ صدایی تولید نمی کند معمولا به این نام شناخته میشوند. در ایران تمامی کفش های اسپرت مردانه از نوع اسنیکر بوده و دارای محبوبیت زیادی در بین جوانان است این نوع از کفش مردانه دارای زیره های نرم بوده و وزن سبکی دارن .قسمت زبانه در رویه کفش چرم مردانه فضای زیادی را در هنگام پوشیدن کفش ایجاد میکند که عامل بسیار مهمی برای راحتی در هنگام راه رفتن میباشد. معمولا جنس کفش اسنیکر از بافت های اسپیسر سه لایه بوده که ضمن دوام و زیبایی دارای وزن سبکی می باشد و استفاده از آنها در ساعات طولانی باعث عدم خستگی و راحت بودن این کفش مردانه میشود.

    کفش اسپرت اسنیکر



      • نیم بوت اسپرت


    گروه دیگری از کفش های اسپرت نیم بوت ها هستند که معمولا در فصل سرما در مدل های متنوع در بازار موجود میباشن و طرفداران زیادی دارند. این نیم بوت ها علاوه بر محافظت و گرم نگهداشتن پا میتواند با انواع لباس های اسپرت به راحتی قابل استفاده باشند. این مدل از کفش های اسپرت معمولا بصورت ساق دار هستند که مچ پا را کاملا محافظت میکند و برای استفاده در سطوح ناهموار و یا بالا رفتن از سطوح شیب دار نیز مناسب میباشد کفش های اسپرت مردانه برای مجالس رسمی و جلسات کاری قابل استفاده نمیباشد.

    نیم بوت اسپرت (اسپورت) مردانه

    نیم بوت اسپرت



      • کفش اسپرت ورزشی


    یکی از گروه های پرطرفدار کفش اسپرت کفش ترینر یا کفش ورزشی است که در گروه کفش اسپرت مدرن قرار دارد مهمترین ویژگی این کفش مردانه وجود کفی ابری و یا داشتن فوم نرم در کف کفش می باشد که باعث سبک شدن کفش و راحتی حرکت در پا میشود این دسته از کفش های مردانه به دلیل نوع ساختار تولید و وزن سبکی که دارد می تواند در هنگام انجام فعالیت هایی همچون بدنسازی ؛ پیاده روی و یا دوچرخه سواری و....مورد استفاده قرار بگیرد.


  4. بوت و نیم بوت مردانه


    گروه کفش مردانه بوت چرم و نیم بوت چرم یکی از پرطرفدار ترین کفش های فصل پاییز و زمستان است که دارای گروه بندی های مختلف و تنوع مدل بسیار است. مهم ترین تفاوت مدل بوت و نیم بوت در ارتفاع ساق این کفش مردانه می باشد و در بعضی مدل ها هم میتوان تفاوت نوع جنس راهم لحاظ کرد. نیم بوت ها معمولا قسمت پا و مچ را می پوشانند و ارتفاع آنها تا مچ پا می باشد و بوت ها معمولا ساق پا را پوشانده که در بعضی از مدل ها معمولا تا قسمتی از زیر زانو را پوشش میدهد اکثر مدلهای پوتین مردانه در دسته نیم بوت ها قرار دارد و با توجه به نوع طرح و قالب میتوان در انواع استایل اسپرت و یا نیمه رسمی استفاده کرده و در بعضی از مدل ها میتوان با یک ست رسمی هم استفاده کرد. بوت ها نسبت به دیگر گروه های کفش مردانه زمستانی از تنوع بیشتری برخوردار بوده به همین دلیل در تولید آن از انواع جنس های چرم ؛مخمل و خز استفاده میشود.

    بوت و نیم بوت مردانه



      • بوت کار (work boot)


    بوت کار چکمه ای نیمه رسمی است که برخلاف نام آن فقط برای محیط کار استفاده نمیشود و در فصل پاییز و زمستان بیشترین کاربرد را در پوشش آقایان در مصارف روزمره و همیشگی دارد .این بوت چرم به دلیل فرم قالب و مدلسازی آن به نوعی نیرومندی و قدرت را در یک استایل مردانه به تصویر میکشد بیشترین محبوبیت این مدل در رنگ قهوه ای آن می باشد و رنگ مشکی آن در یک ست لباس مشکی ؛ سفید و خاکستری بسیار زیبا و جذاب می باشد نکته قابل توجه در این مدل بوت این است که در موقعیت های رسمی قابل استفاده نمی باشد.

    بوت کار



      • بوت چلسی (Chelsea boot)


    بوت و نیم بوت های چلسی جزء مدل های ساده و کلاسیک مردانه هستند که می توان با هر استایل پارچه ای و یا جین استفاده کرد. در این مدل از نیم بوت چرم به جای زیپ در کنار کفش از کش های پهن استفاده میشود به همین دلیل در هنگام پوشیدن به راحتی قابل استفاده می باشد و یکی از عواملی است که باعث شده طرفداران زیادی داشته باشد. بوت های چلسی به دلیل فرم سادگی و اسلیم فیت بودنشان معمولا از چرم های مرغوب و مواد اولیه با کیفیت تولید میشن به همین دلیل می توان سالهای زیادی از آنها استفاده کرد در این مدل از بوت ها رویه ساده و بدون طرح و همچنین قالب سرپنجه نیمه گرد آن باعث میشه که بتوان در استایل های مختلف از آن استفاده کرد حتی در موقعیت های رسمی و یا پوشش در یک شرکت رسمی.

    بوت چلسی



      • بوت کویر یا چوکاس (desert boots or chukkas)

    بوت کویر از مدلهای بوت سبک و ایده آل برای روزهای پاییزی است که معمولا با جنس نبوک تهیه میشه این مدل بوت ها در عین شباهت کمی که با بوت های کار دارد ولی نسبت به این بوتها از حالت رسمی تری برخوردار هستن و برای مدل پوشش اداری مناسب تر می باشن. نام این مدل بوت در گذشته توسط شخصی بنام کلارک در قاهره که اولین بار طراحی آن را انجام داده است نشات میگیره که با بازسازی طرح قدیمی آن این مدل از بوت را به دنیای مد معرفی کرد و مهم ترین مشخصه آن نرمی و قابلیت انعطاف پذیر بودن آن هستش.

    بوت کویر



      • بوت 8 ترک (wingtip boot)


    رسمی ترین بوت متعلق به بوت هشت ترک هستش. این مدل بوت به دلیل قرار گرفتن مدل هشت ترک، در دسته کفش مردانه کلاسیک رسمی دارای یک استایل رسمی در پوشش کت و شلوار آقایان می باشد و بیشترین کاربرد را در پوشش آقایان در فصل پاییز و زمستان دارد در مدل هشت ترک ؛ نوع برش رویه و طرح سوراخهای ریز و درشت و دوخت های تزیینی بر روی آنها دلیل تفاوت این مدل بوت با دیگر مدلهای بوت زمستانی میباشد. در مدلهای هشت ترک با وجود قرار گرفتن بندهای یکسره در رویه کفش به جهت راحتی در هنگام پوشیدن در کنار کفش ؛ زیپ هم دوخته میشه که این خود عامل مهمی در راحتی و کاربردی بودن آن هستش.
    بوت 8 ترک



      • بوت های فنی و تخصصی


    رسمی ترین بوت متعلق به بوت هشت ترک هستش. این مدل بوت به دلیل قرار گرفتن مدل هشت ترک، در دسته کفش مردانه کلاسیک رسمی دارای یک استایل رسمی در پوشش کت و شلوار آقایان می باشد و بیشترین کاربرد را در پوشش آقایان در فصل پاییز و زمستان دارد در مدل هشت ترک ؛ نوع برش رویه و طرح سوراخهای ریز و درشت و دوخت های تزیینی بر روی آنها دلیل تفاوت این مدل بوت با دیگر مدلهای بوت زمستانی میباشد. در مدلهای هشت ترک با وجود قرار گرفتن بندهای یکسره در رویه کفش به جهت راحتی در هنگام پوشیدن در کنار کفش ؛ زیپ هم دوخته میشه که این خود عامل مهمی در راحتی و کاربردی بودن آن هستش.



  5. صندل مردانه



    صندل ها جزء یکی از کاربردی ترین مدل های مصرفی در بین آقایان در فصل گرما می باشد ؛ صندل مردانه در صورتی که به خوبی طراحی شده باشد و سبک و راحت باشد میتواند در مکانهای گوناگون از جمله پیاده روی و یا بسیاری از فعالیتهای بیرون از منزل در تابستان مناسب باشد. صندلها معمولا از جنس لاستیک و یا پلی یورتان است و در رنگ بندی و تنوع مدل بسیاری وجود دارد نکته قابل توجه در استفاده از صندل این است که آیا در هنگام پوشیدن رو باز بودن پاها احساس خوبی را ایجاد میکند یا خیر اگر با این حس که پاها در معرض دید قرار دارد مشکلی نداشته باشیم صندل یکی از بهترین گزینه ها برای مصرف عادی در فصل گرما میباشد بهترین و سبک ترین نوع صندل ؛ صندل های چرم هستن که در فصل گرما در عین نگه داشتن خنکی پاها ؛ قابلیت تنفس چرم و عدم تعریق پا را نیز برای پوشنده دارد بهترین گزینه برای ست کردن صندل ؛ استفاده از انواع تیشرت های رنگی و شلوارهای رنگی کتان است صندل ها معمولا دارای پاشنه های 3 سانتی هستن که ضمن پوشاندن گودی کف پا دارای وزن سبکی بوده و جابجایی آنها بسیار راحت است ؛افرادی که دارای پاهای حساس هستند در فصل گرما بهترین گزینه استفاده از صندلهای طبی میباشد. زیرا خاصیت انعطاف پذیری که دارد باعث میشود که در هنگام راه رفتن به راحتی حرکت کرد.


      • صندل پیاده روی


    این دسته از صندل ها معمولا بدون پاشنه و جلو باز هستند و راه رفتن با آنها بسیار راحت است و نکته قابل توجه در پوشیدن این نوع صندلها این است که باید قوس کف پا را کاملا پوشانده و پر کند معمولا جنس این نوع صندل ها از چرم طبیعی یا مصنوعی می باشد که البته مشخص است بهترین جنس برای صندل های پیاده روی چرم است. صندلهای پیاده روی باید کاملا سایز پا باشد و در صورتی که خیلی تنگ یا گشاد باشد در هنگام راه رفتن باعث ایجاد درد و یا تاول در سطح پا میشود.

    صندل مردانه

      • صندل مردانه جلو باز


    این مدل از صندل ها که شکل ظاهری اکثر صندل ها را شامل میشود در قسمت سر پنجه صندل باز بوده و این امر در هنگام پوشیدن صندل عامل مهمی در راحتی آن می باشد.

    صندل مردانه جلو باز



      • صندل مردانه بند دار


    در این مدل قسمت جلوی صندل باز بوده و در قسمت پشت پا به وسیله یک بند به پا متصل میشود و مانع از خارج شدن پا در هنگام راه رفتن میشود و به آسانی می توان مسافت های طولانی را با این مدل صندل راه رفت.

    صندل مردانه بنددار



      • صندل مردانه بدون بند


    این مدل از صندل ها در قسمت جلوی صندل کاملا باز بوده و بیشتر شبیه به یک دمپایی معمولی میباشد و در قسمت جلوی صندل توسط یک حلقه که انگشت شصت پا در آن قرار میگیرد پوشیده میشود


آپدیت شده توسط تیم محتوای پارینه در تاریخ 1399/11/3